Monday 9 September 2013

My 1st Day

assalamualaikum & selamat sihat belaka..

Arini 1st day wife aku keje lepas 3 bulan cuti bersalin..makna katanya, arini juga adalah hari 1st aku take over jaga baby sepenuh masa..start dari hantar wife pegi keje jam 6.50 pagi tadi..sekarang sudah lebih kurang jam 11.20 pagi..lama lagi nak tunggu jam 5 petang..

alhamdulillah..aku sudah berjaya mandikan baby dengan cemerlang...macam biasa, lepas mandi kena tuam bebird..pakai nappy rash dan minyak telon..tapi arini rekod aku tak kena pancut dengan dia..selalunya mesti kena pancut..

cabaran pertama arini ialah bagi susu..anak aku tak mau minum guna botol..dia nak nenen jugak..puas prektis dari beberapa minggu lepas..masih tak berjaya..sapa-sapa ada tips atau pendapat nak atasi masalah ni, mohon kongsi ngan aku..kesian anak aku nangis kuat..kang tak pasal-psal aku pun nangis sama..

ini la anak aku..nama dia Muhammad Iskandar Zulkarnain..umur baru 3 bulan..tapi gambar ni masa umur dia 2 bulan..


2 comments:

  1. Pinnn pinn...
    uittt belog baru ke..
    rasanya b4 dis ko da ade blog kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. pinnn pinn...
      yep..ade tp mana tah peginya..hihi..

      Delete